Szkolenia

Oferuję szeroki zakres specjalistycznych szkoleń, zróżnicowanych pod względem tematyki i metodyki ich prowadzenia. Współpracuję z najlepszymi trenerami, mającymi doświadczenie zarówno akademickie, jak i praktyczne osiągnięcia w biznesie. Zorganizuję takie szkolenie, jak również pozyskam na nie dofinansowanie w wysokości 80 procent jego wartości. 

Mogę zaproponować szkolenia z zakresu kompetencji menedżerskich, obsługi klienta, sprzedaży, komunikacji w zespole, zarządzania zasobami ludzkimi i czasem, redukcji stresu. W elastyczny sposób dostosuję programy i rozwiązania do potrzeb firm prywatnych, klientów indywidualnych i osób rozpoczynających swoją przygodę z biznesem. 

PROPOZYCJA SZKOLEŃ:

 

Podnoszenie kompetencji menedżerskich 

Tylko stałe ponoszenie kwalifikacji gwarantuje nam sukces. Warto uczyć się więc przez całe życie, zdobywać nową wiedzę i poszerzać horyzonty, dbając o to, by zachować równowagę między pracą a życiem osobistym. 

  • Zarządzanie czasem
  • Szkolenie udoskonalające kompetencje miękkie
  • Bądź Jak Szwajcarski Zegarek – czyli zarządzanie priorytetami i sobą w czasie 
  • Prezentuj jak Steve Jobs – umiejętności prezentacji i autoprezentacji 
  • Paradoks emocji – jak radzić sobie ze stresem
  • Sekrety sukcesu 
  • Redukcja stresu poprzez pracę z rozluźnieniem ciała – jak odpuścić?

 

Obsługa klienta

Jak sprawić, by rzesze klientów darzyły nas zaufaniem i ceniły jakość naszych usług? Jak rozumieć potrzeby naszych klientów? Jak umiejętnie prowadzić rozmowę z klientem? Jak grzecznie powiedzieć – nie? Jak czerpać satysfakcję z codziennych kontaktów z klientami? 

  • Obsługa klienta – wprowadzenie

 

Sprzedaż

Co trzeba zrobić, by sprzedaż była skuteczna? Czy można efektywnie sprzedawać przez telefon? Czy media społecznościowe, to dobry kanał sprzedaży dla każdego biznesu? Co w sprzedaży zmieniła pandemia? Czy każdy nadaje się na handlowca?

  • Efektywna sprzedaż przez telefon 
  • Otoczeni przez idiotów – typologia osobowości w sprzedaży i komunikacji 
  • Ewolucja sprzedaży – sprzedaż konsultacyjna / wartości i negocjacje win-win 
  • Mistrz efektywnej sprzedaży AKTYWNEJ B2C i B2B w nowoczesnych kanałach komunikacji
  • Komunikacja i współpraca zdalna w zespole rozproszonym przez pandemię
  • Media społecznościowe i ich wykorzystanie w sprzedaży online

 

Komunikacja 

Dobra komunikacja w zespole to podstawa jego sukcesu. Zły przepływ informacji to krok w stronę wielkiej katastrofy. Co więc jest podstawą skutecznej komunikacji? 

  • Komunikacja w zespole
  • I Wilk Syty i Owca Cała – czyli nowoczesna i asertywna komunikacja 

 

Zarządzanie zespołami

Pandemia wymusiła na menedżerach budowanie nowych relacji w zespołach. Od zarządzania face to face, przeszliśmy nagle do zarządzania online. Jak na odległość budować relacje w zespołach? Czy to jest w ogóle możliwe? Jak radzić sobie w nagłych sytuacjach kryzysowych, do których nie byliśmy kompletnie przygotowani? 

  • Budowanie zespołu online
  • Zarządzanie sytuacją kryzysową w firmie w obliczu panicznej reakcji konsumentów na epidemię COVID-19 
  • Ponaddźwiękowy manager – kompendium zarządzania zasobami ludzkimi 
  • Skuteczny proces rekrutacji zdalnej
  • Zarządzanie zasobami ludzkimi

 

Szkolenia techniczne

Podejmując się pracy na nowym stanowisku, niezbędne jest posiadanie odpowiednich kwalifikacji, które można zdobyć na dedykowanych szkoleniach technicznych. Organizujemy je zarówno dla osób początkujących, jak i z doświadczeniem branżowym.
Umów spotkanie