Szkolenia
Oferuję szeroki zakres specjalistycznych szkoleń, zróżnicowanych pod względem tematyki i metodyki ich prowadzenia. Współpracuję z najlepszymi trenerami, mającymi doświadczenie zarówno akademickie, jak i praktyczne osiągnięcia w biznesie. Zorganizuję takie szkolenie, jak również pozyskam na nie dofinansowanie w wysokości 80 procent jego wartości.
Mogę zaproponować szkolenia z zakresu kompetencji menedżerskich, obsługi klienta, sprzedaży, komunikacji w zespole, zarządzania zasobami ludzkimi i czasem, redukcji stresu. W elastyczny sposób dostosuję programy i rozwiązania do potrzeb firm prywatnych, klientów indywidualnych i osób rozpoczynających swoją przygodę z biznesem.
PROPOZYCJA SZKOLEŃ:
Podnoszenie kompetencji menedżerskich
Tylko stałe ponoszenie kwalifikacji gwarantuje nam sukces. Warto uczyć się więc przez całe życie, zdobywać nową wiedzę i poszerzać horyzonty, dbając o to, by zachować równowagę między pracą a życiem osobistym.
- Zarządzanie czasem
- Szkolenie udoskonalające kompetencje miękkie
- Bądź Jak Szwajcarski Zegarek – czyli zarządzanie priorytetami i sobą w czasie
- Prezentuj jak Steve Jobs – umiejętności prezentacji i autoprezentacji
- Paradoks emocji – jak radzić sobie ze stresem
- Sekrety sukcesu
- Redukcja stresu poprzez pracę z rozluźnieniem ciała – jak odpuścić?
Obsługa klienta
Jak sprawić, by rzesze klientów darzyły nas zaufaniem i ceniły jakość naszych usług? Jak rozumieć potrzeby naszych klientów? Jak umiejętnie prowadzić rozmowę z klientem? Jak grzecznie powiedzieć – nie? Jak czerpać satysfakcję z codziennych kontaktów z klientami?
- Obsługa klienta – wprowadzenie
Sprzedaż
Co trzeba zrobić, by sprzedaż była skuteczna? Czy można efektywnie sprzedawać przez telefon? Czy media społecznościowe, to dobry kanał sprzedaży dla każdego biznesu? Co w sprzedaży zmieniła pandemia? Czy każdy nadaje się na handlowca?
- Efektywna sprzedaż przez telefon
- Otoczeni przez idiotów – typologia osobowości w sprzedaży i komunikacji
- Ewolucja sprzedaży – sprzedaż konsultacyjna / wartości i negocjacje win-win
- Mistrz efektywnej sprzedaży AKTYWNEJ B2C i B2B w nowoczesnych kanałach komunikacji
- Komunikacja i współpraca zdalna w zespole rozproszonym przez pandemię
- Media społecznościowe i ich wykorzystanie w sprzedaży online
Komunikacja
Dobra komunikacja w zespole to podstawa jego sukcesu. Zły przepływ informacji to krok w stronę wielkiej katastrofy. Co więc jest podstawą skutecznej komunikacji?
- Komunikacja w zespole
- I Wilk Syty i Owca Cała – czyli nowoczesna i asertywna komunikacja
Zarządzanie zespołami
Pandemia wymusiła na menedżerach budowanie nowych relacji w zespołach. Od zarządzania face to face, przeszliśmy nagle do zarządzania online. Jak na odległość budować relacje w zespołach? Czy to jest w ogóle możliwe? Jak radzić sobie w nagłych sytuacjach kryzysowych, do których nie byliśmy kompletnie przygotowani?
- Budowanie zespołu online
- Zarządzanie sytuacją kryzysową w firmie w obliczu panicznej reakcji konsumentów na epidemię COVID-19
- Ponaddźwiękowy manager – kompendium zarządzania zasobami ludzkimi
- Skuteczny proces rekrutacji zdalnej
- Zarządzanie zasobami ludzkimi